torsdag 19. august 2010

Påbegynt skuldervarmer:)

Noen ganger kommer man over noe som man bare MÅ ha og idag hadde jeg det sånn. Får liksom ikke roen før det er kommet i hus:))

http://hobbyugla.blogspot.com/ har laget denne skuldervarmeren.
Synes den er kjempefin og idag kjøpte jeg altså mønster og garn, en nydelig lillafarge:)
Begynte å legge opp i ettermiddag så nå er jeg allerede godt igang:)
Eneste minuset er at jeg nå holder på med 3 ting samtidig og det er ikke alltid det går så greit, men sånn blir det bare av og til. Stort sett er jeg flink til å gjøre ferdig en ting om gangen så dette får være unntaket.

Det kommer et nytt bilde når jeg er ferdig!

God helg !


4 kommentarer:

  1. Så spennande!! Flott farge du har valgt.

    SvarSlett
  2. Så koselig atdu likte Hello Kitty underlaget:-)

    Jeg holder på med to sitteunderlag for gutter nå. En bil ( kommer sikkert på bloggen i morgen) og så holder jeg på å prøve meg på et egenkomponert Spiderman-sitteunderlag:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Blir spennande å sjå den ferdig!
    Skynd deg då Merete. ;)

    SvarSlett